/ Min vardag! /

Top of the world

Hello peps! Idag började jag morgonen med en skön kroppsvårdsstund i duschen, sedan kom Moa hit och vi knatade förbi Dollar en sväng och jag fick med mig fyra vinglas som jag var ute efter. På vägen hem hälsade vi på Jasmine och vi satt där och drack te, snackade skit om det senaste händelserna i våra liv eftersom det var ett tag sedan vi catchade upp alla tre. Haha det har ju hänt en del sedan sist alltså, och sådant märker man nog själv först när man berättar om det för andra. Med en väldigt stormig början för min del, som har slutat så himla bra. Eller det kanske är nu allting börjar..? Hihi det låter mer spännande!
 
Nu sitter jag och är inne på min 5:e (..?) kopp te idag och ska fortsätta med lite plugg. Imorgon blir det upp lite tidigare och gå in till stan, för jag har så mycket ärenden på rad efter varandra. Perfekt då jag är ledig från skolan måndagar, wiho.
 
 
 
#1 / / moa:

Åhh vad fin du är gos! Var jätteroligt att ses igen, får bli mer av det nu baby <3

Svar: Men vad söt du är gosan!! Absolut, tyckte det var jätteskoj! I've missed you bejb! <3
Louiseejosefine