/ Min vardag! / Skönhet/Tips /

bubblebath

Eftersom jag varit så sjukt sliten och febrig nu sista dagarna så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt hittills i helgen. Och eftersom det är så jäkla tråkigt att bara mögla i sängen så har jag bl a gjort en megafet sallad med mamma som blev hur god som helst, har även städat rummet i varje liten vrå och nu tänkte jag bädda nytt i sängen. Får nämligen för mig att bädda rent extra ofta nu i förkylningstider så man inte ligger upp i samma skit och drar på sig massa onödiga sjukdomar. Efter det ska jag spola upp ett bubbelbad där storstädning även av kroppen väntar. Funderar också starkt på att toppa håret ett slag, ta bort det slitna så det är gjort. Och eftersom jag har en helforms-frisyr så är det inget avancerat att göra själv.
 
På fredag åker jag till gossen min och jag längtar som en kariesfläck! Dock blir det bara över helgen, eftersom Norge sedan väntar på mig... Känns jättejobbigt för mig nu att vi ses så sällan, men om prick 130 dagar så har jag inget som håller kvar mig i denna stad längre, så då ger jag mig av för gott.