/ Min vardag! /

we won't make love, love will make us

Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen! Nåväl, jag har spenderat helgen i huvudstaden hos mitt älskade hjärta och nu sitter jag på tåget hem till Ösd... Har haft en helt underbar helg med massvis av god mat, mycket skratt, promenader, filmmys osv. Tänk om man kunde få må så här bra jämt? Fast det kommer jag ju inom en snar framtid hihi.

...Och mat är typ det bästa vi vet, hehe
 
 
Jag har världens bästa pojkvän och bara vetskapen om att han finns i mitt liv får mig att gråta av lycka, han är en så himla fin människa! Och det finns ingen som ställt upp så mycket för mig som vad han har gjort, ingen som respekterat mig på det här sättet, ingen som lyssnat och förstått, ingen som varit på samma mentala plan så att man kan föra ett vettigt samtal och verkligen få ut något av det - som honom. Vi kan sitta rakt upp och ner och prata om livet allmänt i timmar, och efter det känner jag mig så tillfredställd på något sätt. Jag älskar också att sitta och lyssna på när han pratar, om allt eller inget, bara få höra hur han tänker och hur himla samspelt vi är på alla plan. Han är min allra, allra bästa vän och även han jag älskar så ord inte kan beskriva på något sätt. Det här är så mycket mer än bara kärlek, hos honom har jag allt jag någonsin vågat önska och han tar fram de bra sidor hos mig som jag inte trodde fanns, just för att han får mig att våga vara mig själv fullständigt. Och att han dessutom kan få mig att skratta de dagar jag inte ens egentligen orkar le, det är helt otroligt. Vi har dessutom så himla roligt tillsammans eftersom vi har exakt samma fula humor, och det tycker jag är jätteviktigt, att man ska kunna ta varandra seriöst när det är läge för det, men också kunna ha den underbara humor som faktiskt definierar mig mycket som person. 

Jag har hittat den del av mig som varit tom så länge jag kan minnas, han fyller upp mig (ta inte det där fel, pervisar! :-)) där det tidigare varit tomt, dött. Han förtjänar allt bra här i världen och jag tackar gud gång på gång för att jag har hittat min själsfrände. ♥

 
#1 / / frida:

hur gammal är din pojkvän?
hur träffades ni?
:)

#2 / / Angelica :

Ih fan vad glad jag blir av att bara läsa det här! Även om vi inte har haft så djup kontakt så har man verkligen inte missat att du inte har haft det så himla lätt/bra innan. Därför känns det så himla kul att läsa det här. Glad för din skull stumpan! :*

Svar: Men åh vad himla gullig du är!! Vad glad jag blir att det finns dom som är glad för min skull, all tacksamhet till dig gosan. Innan har det varit en himla berg- och dalbana, men nu planar allt ut sig och det känns himla skönt!
Hur har du det i Norge förresten? :D Puss!
Louiseejosefine