/ Min vardag! /

svar på kommentar

Han fyller 22 nu i mars (en vecka efter mig exakt, höhö)
Han har ju bott här i Östersund förut och då har vi stött på varandra någon gång så där (bl a på en fest när jag var 14 där vi satt enskilt och snackade ett bra tag, för 5 år sen liksom?!) sen har vi gått på samma skola under ett års tid utan att lägga märke till varandra och dessutom har han varit hemma hos min "syster" med ett par kompisar i vårt dåvarande gemensamma hem när jag var yngre, haha! Jag har också spenderat två år i samma kvarter som han bodde i då, och vi har även lite gemensamma vänner och bekanta, utan att fått någon vidare kontakt på något sätt.
 
Men iallafall, så flyttade han till Stockholm för två år sedan och nu i somras så skrev han till mig på facebook (vi hade varit vänner där jättelänge utan vetskap också haha) och vi bara höll på att fjanta oss som två okända idioter, som sen fortsatte i att vi pratade med varandra på en liten mer normal nivå varje dag och heeela tiden en längre tid, i telefonen och på skype typ dygnet runt haha. Lite typiskt att vi skulle få kontakt när han inte ens bodde kvar i samma stad som mig längre liksom, lol. Sen i höstas iallafall, så valde jag att ta min praktik inom skolan i Sthlm bara för att träffa denne legendar och det gjorde jag och då klickade det på alla sätt och vis!