/ Min vardag! /

Helgen

Denna helg fick jag spendera med min andra halva här uppe, med lite alla ♥-dag mys och fika, födelsedagsmiddag och lite sådant smått och gott. I fredags var vi hos mig och åt mysmiddag, men båda var så himla slitna och trötta så vi la oss relativt tidigt. På lördagen hade vi revenge-maraton (typ) och senare mot kvällen var vi bjudna till hans föräldrar där det bjöds på förrätt, middag och slutligen tårta för Sinans ena bror som fyllde år. Blir galen vad god mat man alltid får där borta, och deras toastskagen är ju priceless! Kan ju för övrigt också ha världens sötaste svärföräldrar, så himla varma och fina människor så jag smälter. Förstår ju nu vart Sinan fått sin omhändertagande sida ifrån hihi!
 
När jag kom hem efter att jag följt med grabben till flygplatsen så uppehöll jag mig själv med att rensa min sminkväska, samt tvätta och sprita allt som var där i och tvättade även sjävla necessären. Brukar vara noggrann att tvätta penslar och borstar, men nu tog jag storstädning av allt som låg där i. Får sådana där ryck ibland när det känns som att bakterier ska överfalla mig haha! Därefter filade jag av mig naglarna och målade dom (fick nämligen för mig att det var en ansamling av bakterier under dom också så kunde inte låta dom vara långa längre lol)