/ Min vardag! /

even the darkest night will end & the sun will rise

Idag har jag bara legat i sängen mest hela tiden, och igår var vi med klassen i vår lärares studio/salong och hade egna kunder i styling. Jag gjorde naglar och make up på Moa som sedan fick vara modellmaterial till min portfolio. Tänkte åka och träna på kvällen när jag kom hem, men tyckte inte att det var läge då jag satt och snörvlade som en idiot medan jag stylade haha. Och tur var väl att jag tog det beslutet, eftersom jag blev hemma idag. Får se hur jag känner imorgon, men måste försöka ta mig iväg på både skola och gym! Men jag har förstått grejen med mitt dåliga immunförsvar, allting handlar ju om stressen jag bär på och därför kan jag aldrig riktigt repareras och återhämtas. Ser fram emot när allt detta är över!
 
Fortsätter att inta sängläge och kramas med Hillman så att jag möjligen sover bort det värsta.