/ Min vardag! /

keep calm & go back to sleep

Är fortfarande sjuk och min hals håller på att ta livet av mig alltså, har missbrukat te allt för mycket dessa dagar i hopp om att det ska bli bättre. Blir det bättre? Nej. Låter som ett haschluder när jag pratar dessutom, blir nästan rädd för mig själv så fort jag öppnar munnen. Men lite kul ska man ju få ha under all misär, jag får nämligen så sjuka drömmar när jag har feber, och har nu drömt både det ena och det andra som nästan får mig att intala mig själv att jag behöver hjälp alltså, haha! Nåja, några goda skratt åt det hela så där när man är i vaket tillstånd skadar ju inte (förutom att det gör svinont i halsen höhö)
 
Har för det mesta alltså bara legat i sängen, så kewl <3333 Men idag kände jag bara hur det kröp i hela kroppen, så det resulterade med en storrensning av garderoben samt ett kliniskt rent rum med nybäddat osv. Tänkte spendera resten av dagen till kroppsvård (ja, ni vet allt tokeri jag sätter igång med) och även testa min tandblekning jag beställde hem för någon dag sedan. Spännande! Ville också ta en tripp till solariumet bara för att känna mig en ynka fräsch nu när jag känner mig sunkigare än någonsin i förkylningstillståndet, men kom snabbt på att bakterierna bara frodas ännu mer i värme, så det får jag vänta med tills jag blir frisk istället!
 
Åh, unnade mig en froyo på flygplatsen innan vi åkte till Bulgis. Någon som vill komma och ge mig en fet sådan..? Skulle älska den människan i nöd och lust!
#1 / / kläder!:

kan du inte ha en bloppis här på bloggen om du har kläder du inte vill ha det vill säga!

Svar: Tyvärr, har redan skänkt alla kläder och skor till röda korset! :/
Louiseejosefine