/ Min vardag! /

you make me to the happiest

Nu sitter jag på tåget hem till Östersund efter två underbara veckor i Stockholm. Allting har varit nästan för bra alltså - praktiken har varit toppen, jag har befunnit mig i en stad jag verkligen älskar, har spenderat massvis med tid med den mest fantastiska kille jag vet om och har verkligen blivit behandlad som en prinsessa! Tur jag får träffa honom inom en vecka igen, annars hade jag "absat" haha!! Har annars avnjutit supermysiga middagar, dragit av någon utgång, haft helt underbara myskvällar och för att inte glömma att jag skrattat konstant åt sköningarna jag hängt med! Så ja, det känns lite surt att åka hem till pisshålan igen, tur att jag har några guldkorn där som väntat tålmodigt på mig ♥
 
Nu har jag en lovvecka framför mig och jag känner att jag inte orkar ta på mig något arbetspass, utan jag ska bara ta hand om mig själv, umgås med lite vänner, ta upp träningen nu när jag har tillgång till gymmet igen och framför allt sova ut!