/ Min vardag! /

ploj

Men hej på er! Måste bara säga att jag alltid blir så glatt överraskad när folk som jag träffar i olika förhållanden berättar att dom följer min blogg, och speciellt glad blir jag när det är så många otippade som även gör det, kul att den intresserar fler än mina vänner liksom! Får dock alltid lite prestationsångest med tanke på att uppdateringen inte är den bästa, men så kan det vara. 
 
Annars då? Skola, arbete, träning, vänner, flytt, planeringplaneringplanering... Inte min starkaste sida, men det har faktiskt fungerat hittills vilket glädjer mig en del. Igår hade vi klassfoto, och eftersom vi går i trean så körde vi på lite ploj (inte alla gör det, men vi kände helt enkelt för det) så vi levde ut våra karaktärer ordentligt genom att vara extremt sminkade och stylade i håret (vi i stylinggruppen), floristerna hade massvis med blommor och matchande outfits osv... Idag kommer det en kvinna och föreläser om huden och hudvårdsmärket Skin Plan, och vi ska även få göra en ordentlig hudanalys osv, riktigt intressant!