/ Min vardag! /

Senaste dagarna!

I onsdags var det student, och gud vad himla sjukt det känns att 94:orna gick ut i år! Kan inte förstå det, och kan heller inte förstå att det är vår tur nästa gång. Men det blev först att kika på alla flak i spöregnet, sedan hem en snabb sväng och sedan på Moas studentmottagning, så roligt! På kvällen drog jag in till stan igen med lite folk för partehey, och kom hem vid 6 på morgonen, lagomt död haha. Sov bara några få timmar, och sedan stack jag iväg på jobbet i gjorde ett sextimmars-pass. Jobbade idag och ska det imorgon också, och hittills trivs jag superbra och hoppas det fortsätter så!
 
Nu har jag precis fikat med mamma ute på ballen, och härnäst ska jag lägga en inpackning och mask. Blir trots allt en tidig kväll ikväll eftersom jag börjar 07:00 imorgonbitti... 
 
Lite bilder från Moas mottagning! Ska bli bättre på att ta bilder från fler tillfällen osv.