/ Skönhet/Tips /

Glamglow Super Mud Clearing Treatment

Efter att fått så otroligt fina resultat i ansiktet efter att jag flitigt använt hela Exuviance-serien , innehållande diverse syror, så har jag nu letat efter masker från andra märken med PHA-, BHA- eller PHA-syror. Min hud har nämligen aldrig reagerat så här bra någonsin på hudvård, och när dessutom hudterapeuten rekommenderar att det nog är dessa syror mitt ansikte behöver så är det såklart det jag kommer gå efter, price immateral! 
 
Tillbaka till maskletandet, så har man ju hört väldigt mycket om "glamglow"-masken (originalet) och då läste jag en del om den, och för det mesta verkade den inrikta sig till de med fuktfattig och glåmig hy som vill ha lite extra "glow", vilket inte riktigt är det jag letar efter. Men hittade då märkets andra mask som är mer till för min hy, bombad med de ovannämnda syrorna! Blev jag lite glad eller? JA! Så det är det första jag kommer beställa när min lön kommer nästa månad, tycker det är sååå värt att testa, när den dessutom fått sjukt bra betyg. 
 
Man kan hitta masken HÄR, och där kan ni även läsa mer om den. Priset är väl lite saftigt, men funkar den så bra som den verkar så är det helt klart värt det. 
 
 
 
 
#1 / / mimmii:

finns på sense ;)

Svar: Även den här nyare varianten? :)
Louiseejosefine