/ Min vardag! /

All I need in this life of sin

Oh my dear lord, säger jag bara... Jag har fan sovit i över 18 timmar sträck! Jobbar man som en jäkla röv så kanske detta är resultatet efter en tid, haha. Jag vaknade alltså vid 18-tiden nu ikväll och jag trodde inte att det var sant alltså, har aldrig sovit så länge i mitt liv! Nåja, ibland får man väl unna sig. Dock är jag besviken på mig själv för att ha sovit bort en heeel ledig dag, när jag kunnat gjort något roligt istället. Fast, känns väldigt omotiverat att hitta på något särskilt i detta äckelväder. Men ändå känner jag att man verkligen måste ta vara på den lediga tid man har så att ens liv inte bara kretsar kring jobbet. Work hard, play hard liksom!
 
Har ju i vilket fall tid för lite stråkdagar vilket jag faktiskt ser fram emot. På lördag tillexempel då världens bästa vän fyller 18 ♥ Annars tror jag att jag bestämt träff med en miljard av mina vänner, frågan är ju hur jag ska hinna med det under två-tre dagar..? Huvudsaken är väl att man får säga hej typ haha! Tänk vad härligt det skulle vara att få ha en hel stråkvecka ledig... Men dyrt!
 
Fyller ut med en bild på min krabb-coctail som jag mumsade på inte allt för länge sedan!