/ Min vardag! /

17:55

Stack iväg till HC imorse och det var ett enda stort fiasko! Killen jag pratade med kunde typ ingenting om hud, akne osv egentligen. Jag fick alltså sitta och fylla i hans meningar där han inte visste riktigt vad han pratade om, ren fakta alltså! Pinsamt... Så det var rätt onödigt. Som tur är så har min akne typ försvunnit (?) spårlöst och det är nu bara dessa framträdande ärr som finns kvar, så det var alltså det jag ville ha hjälp med att hitta en produkt för, om han hade något supertips på något blekande/hudutjämnande, men nej. Så får fortsätta leta på egen hand (själv är ändå bäste dräng, som man säger!)
 
"Missade" halva min dag på skolan så det var rätt slappt för mig, blev fika med mackor, frukt och kaffe på eftermiddagen och avslutade med en härlig avslappning, skönt! 
 
Haha alltså jag vet inte...