/

Myshelg!

Vaknade upp hos pojken imorse och ikväll ska vi ha en otroligt mysig kväll alldeles för oss själva! Vi har bl a köpt lite vin och till middag blir det baconinlindad fläskfilé med blåmögelostsås och pommes, mums! Sedan blir det nog film, spel osv. Bara rå om varandra, så himla skönt. Dessutom är det våran äta-vad-vi-vill-dag, så vi har laddat upp kan jag lova!
 
Tar myskvällar hundra gånger före utekvällar faktiskt, har mognat så mycket på det sättet. Tycker det är fjantigt med dem som inte har något liv alls och råsuper på feta festerna varje helg, vem vill leva ett sådant liv i längden? Allvarligt? Tycker det låter grymt tråkigt och framförallt ohälsosamt... Det är roligt någon gång, absolut, men inte jämt? Men alla har ju inte förmånen att kunna mysa med sin pojkvän/flickvän om de inte har någon. Jag har tur!
 
 
Förresten, har länge funderat över om denna blogg endast ska bli en "beautyblogg" och så håller jag mitt privatliv till min instagram t ex. Kommer nog bli mer uppdatering då också. Vad tycker ni? :)
#1 / / ALEKZ:

JAAAA BEAUTY BLOG

#2 / / moa:

Inte bara beauty!!!!!!