/ Min vardag! /

All those fairy tales are full of shit, one more fucking love song i'll be sick.

Hej era äggstockar! Har jobbat, jobbat, jobbat senaste tiden, och det gör mig inte ett smack att kliva upp 5 på morgonen varje dag för att jobba till halv 12, (egentligen 12, men vi slutar alltid tidigare) för ingen har ens klivit upp ur sängen då, så missar inget. :) Skönt att bara komma hem och sola på ballen liksom, hihi. Dessutom blir det ju att jag pw'ar över en mil varje dag, vilket är så himla skönt! Sedan kör jag ju med hantlar hemma samt andra övningar, speciellt för mitt onda knä.. Så på den fronten känns det som jag fått ordning!
 
Nu hade jag tänkt att hoppa ner i plurret och sedan fixa mina tånaglar och måla dem fina! 
 
En suddig bild av mina naglar med ljusrosa bas och med blå "dip dye". Arbetströjan på!