/ Min vardag! /

Städat rummet!


Kanske det jobbigaste jag har gjort på länge! :O Har en benägenhet att alltid skapa kaos i mitt rum, & jag vet att det kommer ta minst en dag innan det är lika stökigt som innan jag städade! :( Så egentligen, vad är dealen med att städa detta rum? Det är ju ändå magneter i golvet som drar till sig allt som egentligen inte ska vara där.

Nu vill jag flytta & införskaffa mig nya möbler, tapetsera till något som känns hemtrevligt för mig etc.. Håller ju faktiskt på att söka lägenhet med min mamma, så hoppas så innerligen att det kommer upp något snart för nu är jag less på denhär lägenheten.. Har ju trots allt bott här i 15 år.. Det jag kommer sakna här, är min skrubb som jag i flera år viljat göra om till en 'walk in closet' eftersom att den är perfekt till det! ;) Men det känns så bortkastat att börja med något sånt nu när vi ändå snart ska flytta, antar jag. :( Justnu använder jag skrubben till en myshörna, så det blir som två rum i ett! :) Brukar sova där ibland på en madrass, faktiskt mysigt för det blir ju kolsvart där inne utan fönster! Får hoppas att det finns något liknande i det nya vi flyttar till, eftesom vi söker något i dessa områden. :)