/ Min vardag! / Skönhet/Tips /

Gym!

Hade makeup idag på skolan, fick gå ihop i par och sminka varandra och sedan fick vi gå hem. Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så jag kan dra i mig lite innan jag tränar. Har börjat med det nu, att dricka en stor kopp kaffe och komplettera med en kapsel äppelcidervinäger, båda ökar nämligen förbränningen ganska mycket och kaffe drar även ihop magsäcken lite. Kan behövas! Ska bli fit nu ;)
 
Alltså orkar jag vara snygg eller?
#1 / / moa:

SNYGGing, vart köper man detta äppelcidervinäger?? & hur fungerar det? tar man en om dagen eller hur tar man sig till? x)
du får höra av dig snart så vi kan gymma"!!!!!!!

Svar: Du är snygg!! Jag köpte det på dollar faktiskt! Man ska egentligen ta det två-tre gånger om dagen för att förbränna varje dag, hela tiden, men jag tar bara en gång om dagen, vet inte om det ger samma effekt då, men får hoppas hehe. Ja absolut, imorgon babe? :)
louiseejosefine