/ Min vardag! /

uuuuuh

Alltså fyfan vilken helvetisk natt!! Men jag börjar först och främst med gårdagen. Steg upp och åt en ordentlig frukost, sedan stack jag på gymmet och bestämde mig för att lägga ner 100% energi på löptekniken eftersom jag sprungit helt fel innan och inte kunnat hållit ut så länge pga att fel muskler blivit överansträngda, typ benhinnorna. Och jag fick till det och vilken skillnad det blev alltså, det var som att springa på moln och inte ont överhuvudtaget. Det blev alltså en stor skillnad på min prestation. Felet jag hade gjort tidigare var att jag satt ner hälarna först och var stel i mitt löpsätt, men nu ändrade jag på det och det vart en sådan befrielse att jag sprang tills jag istället fick två stora skavsår på vardera häl, vilket jag aldrig fått förut av skorna haha! Fick gå skorna hem för att inte kötta upp ännu mer. 
 
Sedan hade jag min obligatoriska kroppsvårdsdag vilket jag älskar att lägga in efter att jag verkligen tagit ut mig hårt med träningen. Sedan fick jag så sjukligt ont i magen vilket varade i några få timmar tills jag tog två alvedon och gick och la mig, då släppte det. Men inatt vaknade jag igen av att magen värkte som en galning och sedan dess har jag inte kunnat sova överhuvudtaget. Nu ligger jag här, flera timmar senare, fortfarande med molvärkande mage och det släpper fasiken inte. Blir så himla ynklig när jag har magvärk så dagens position blir i sängen där jag kan tycka synd om mig själv. Det gör så ont att det värker bak mot ryggen alltså. Har knappt sovit något alls även fast jag är svintrött, men det onda förhindrar. Blir det värre måste jag nog överväga att åka till akuten, för detta börjar bli outhärdligt..! Haha detta måste vara otroligt underhållande och intressant att läsa för er, men ibland måste man få dela med sig av sin pina!