/ Min vardag! /

lista

Du heter: Josefine Jutman

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Skinny love

 

 Vad tror folk om dig?

Folk har alltid en tendens att tro det värsta, men blir glatt överraskad när dom lär känna mig

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår, och allra främst när jag hoppat plattången, mina ögon och min rumpa haha! 

 

Hur imponerar man på dig?

Allmänt smarta, vettiga personer som får mig att skratta imponerar på mig! 

 

Brukar du skratta för dig själv?

Haha ja, fråga mina vänner, dom ser mig alltid sitta för mig själv och skratta åt något!

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"sov gott"

 

Har du haft sex idag?

Nej

 

Hur svarar du i mobilen?

"Hallå" om jag vet vem det är som ringer, annars om det t ex är okänt så svarar jag "Hej, det är Josefine"

 

Vem ringde du senast?

S

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Haha en massa

 

Antal timmar sömn inatt?

8 kanske

 

Sov du ensam?

Sover aldrig ensam när jag har min lilla Hillman <3

 

Hur känner du dig nu?

Förkyld, trött, ont i halsen, seg haha

 

Vanligaste färg på dina kläder?

Svart och vitt typ

 

Vad tycker du om fötter?

Fula! Precis som alla andra fötter..?

 

Vad saknar du?

Sovsällskap (förutom Hillman hoho), lite vänner, och att vara liten haha

 

Hade du en bra kväll igår?

En redig chillkväll eftersom jag kände mig febrig, kan vara skönt det med!

 

Favorit dryck på morgonen?

Grönt te eller kaffe. Utan det så är det lika bra att gå och lägga sig igen

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Helst innan 23

 

Är du blyg?

Kan faktiskt vara blyg en snutt där i början när man träffar någon/några för första gången, men det släpper snabbt! Är inte så brydd av mig.

 

Sysslar du med någon idrott?

Nej, inte mer än att gå på gym

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja det gör jag

 

Har du spytt offentligt?

Haha ja, under mina rebelliska år herregud

 

Är du nöjd med ditt liv?

Med en viss finslipning så är det väl helt ok, har allt jag behöver så att säga. Men mitt liv är inte komplett förrän jag tagit mig ifrån denna håla till stad.

 

Vad gör du i morgon?

Ligger väl fortfarande hemma och sjukar antagligen

 

Vad är det värsta du vet?

Respektlösa människor

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?

Ja det har jag

 

Vad är det finaste du fått?
Den enorma kärlek, omtanke och stöd jag alltid får från min fina familj!

 

En speciell dag du minns?

Har så många dagar som betytt mer eller mindre hehe

 

Du samlar på?

Skönhetsprodukter av alla dess slag alltså 

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Mamma eller Ellinor

 

När grät du senast?

Någon dag sedan, av ilska haha!

 

Vill du gifta dig?

Absolut!

 

Vill du ha barn?

Ja, men inte än på några år

 

Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten, och hemma blir det oftast sodastreamat citronvatten

 

Bor dina föräldrar tillsammans?

Nej

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns?

Det har nog alla gjort någon gång

 

Biter du på naglarna:

Nej fyfabian vad vidrigt!

#1 / / moa:

Hillman?? Är det inte kimpen? ;)

Svar: Haha jag hittade inte Kimpen :'( Så jag hittade ett annat gosedjur som jag döpte till Hillman hahahhahah
Louiseejosefine

#2 / / moa:

& sen vet du att du kan ringa mig också <3

Svar: Ja det vet jag, du med gosmos! <3
Louiseejosefine