/ Min vardag! /

fly away

Justja! v,42-43 ska jag åka ner till Stockholm på praktik, så himla nice!! Jag känner att jag verkligen behöver komma bort lite och då är ju detta ett perfekt tillfälle tyckte jag! Då kan jag även passa på att träffa lite släkt och vänner dessutom, två flugor i en smäll! Jag har redan fixat en plats som jag fick vara på, men har hört av mig till massvis med ställen, så jag får se hur det blir. Veckan efter är det ju lov, och veckan efter den (alltså v.45) så fortsätter praktiken och då har jag lite planer på att dra mig bortåt även där, vi får se vad som händer!
 
Ja hej. Bjuder på lite osminkat, men det kan ju vara något det med!
#1 / / Frida:

Hejsan, Skulle du inte kunna börja med outfits? :)

Svar: Hej! Tänkte du på "dagens outfit", eller ett kollage som man klipper ihop med randomkläder? :)
Louiseejosefine

#2 / / Frida:

Dagens outfit :)

Svar: Ska se vad jag kan fixa! :)
Louiseejosefine