/ Min vardag! /

Taggar

Sitter just nu och knaprar på en ägg- och sillmacka, såå gott! Idag är en ledig dag, vilket är himla skönt, så planerar att ta en riktigt skön spadag i badrummet. Sitter även och smått planerar lite roliga grejer med mina två vänner, men kommer ta upp det när det är riktigt bestämt hur allting blir, hihi. 
 
Nu är det också så här att jag har planerat att varannan vecka träna styrka i olika muskelgrupper, och varannan vecka träna kondition. Så denna vecka kör jag styrka (vilket jag tycker är det tråkigaste) men tycker det är perfekt att inte behöva gå till gymmet, utan kan göra allting hemma eftersom jag har de passande redskapen. Nästa vecka blir då alltså kondition, så sitter och taggar inför det genom att ladda över massor med skön musik till telefonen, och DET är bland det bästa jag vet. Att komma och svettas järnet tillsammans med ny, asbra musik!