/ Min vardag! /

Pelle Svanslös

Godmorgon på er! Eller ja, morgon och morgon vet jag väl inte... Men jag vaknade iallafall för ett tag sedan bara, och de knop jag hittills gjort idag är att sätta på en tvätt och käkat lite frukost. Killen är och jobbar som vanligt, och just nu ligger jag i sängen (dvs vår feta säng som vi fick hem igår som JAG satt ihop alldeles själv, åh så bra jag är ibland!) med ett kopp te och kollar på Pelle Svanslös haha! Är inte riktigt kry än så det är därför jag fortfarande är kvar, men åker ändå "hem" på söndag. Hade velat gått till centrum idag och shoppat lite, men tror inte att jag orkar. Så det får bli morgondagens projekt instead. I helgen blir det nog iallafall ikea för hela slanten och köpa massa grejer till lägenheten, och det kan väl vara det roligaste som finns?! Nåväl, ska fortsätta kika på Pellen och smida lite planer, hihi.