/ Min vardag! /

Life is beautiful

Tja grabbz! Just nu befinner jag mig i mitt kära Stockholm i Sinans säng i hans "gamla hem", medan han är och knegar på jobbet, hehe. Vi kom hem hit för någon dag sedan och hämtade nycklarna till nya lyan, sedan åkte vi direkt dit och ville bara slicka på golvet typ haha! Sängen som vi beställt kommer dock inte förrän imorgon, så det är därför vi för tillfället är kvar här i Kista. 
 
Medan vi ändå var i lägenheten så passade vi på att checka läget runt omkring så att jag skulle få se, och jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att bo på alltså! Först och främst så är det ett mysigt, lugnt, fräscht och nybyggt område vi bor i, sedan tar det cirka 5 minuter vardera att gå till Liljeholmen centrum och Årstabergs centrum, där det förstnämnda erbjuder en stor galleria med massvis av butiker, och Årsta har även ett mysigt torg med massa butiker. Så man behöver inte dra sig till stan om man behöver något livsnödvändigt, men vill man det ändå så tar det ungefär 20 minuter att gå in och typ 10 min genom kommunal förbindelse, så läget är väldigt centralt men ändå inte alldeles mitt i smeten, precis så som jag vill ha det! Sedan har vi några få minuters prommis till Liljeholmskajen dessutom, så vill man ta en kvällspromenad vid vattnet så finns det möjlighet för det liksom, och det är så fint! 
 
Som ni ser så tar listan på alla fördelar aldrig slut, helt sinnes! Jag blir helt överväldigad när jag tänker på att detta ska förbli mitt hem efter studenten. Kan det inte gå skitsnabbt bara?! Och tanken av att få bo med min stora kärlek, att få sova ihop, äta tillsammans och allt sådant, det är en sådan enorm lycka för mig ♥
 
Typsikt mig att skriva ihjäl mig när jag väl tar upp bloggen, haha. Men här en typ av "sneakpeak" på cribbet! (Obs inte våra möbler, bilder kommer efteråt när även vi inrett)

Garderoberna är inbyggd i väggarna, om man kan säga så..? Både i hall och sovrum. Vi har även en kalasstor balkong och likaså toalett med svinbra förvaring, vilket passar mig utmärkt med min jäkla samling av diverse produkter haha!