/ Min vardag! /

Don't wake me up

I fredags blev det lugnt, vi gick ner till kajen och käkade en mysmiddag på BankOmat med lite vin och så. Satt och pratade om allting hur länge som helst, och det kändes verkligen skönt. Lyckan när man har hittat någon man kan vända sig totalt ut och in för utan att det ska bli obekvämt på något sätt ♥ 
 
Igår var planeringen egentligen att vi skulle till ikea, men ingen av oss hade någon större lust att göra några större bravader, så vi åkte till Farsta C istället och gick runt i några inredningsbuktiker och fick så klart tag i en del nödvändigheter. Mitt bästa fynd var iallafall korgar jag kan ställa på bänkskivan vi har ovanför tvättmaskinen och torktumlaren i badrummet, där jag kan ställa alla mina (och hans) produkter för mer ordning. Fick även med mig två tröjor från Bik Bok!
 
Idag blev det mysfrukost i sängen, älskar när båda kan sova ut och vakna upp utan någon som helst stress. Snart hade vi tänkt att gå till hemköp och handla ingredienser till hemmagjord pizza, hur gött är det inte?! Imorgon åker jag iallafall hem till Östersund, och jag skjuter det hela tiden framför mig för att inte få värsta mental breakdown, men får pränta in positiva tankar helt enkelt.. Typ som att vår nya soffa nu även är beställd, jippie!