/ Min vardag! /

the worst thing you can do about a situation is nothing

Denna dag använde jag endast till nödvändigheter (och igår fick jag en massa plugg undanstökad, hur bra är inte jag?!) så jag började dagen med en redig frukost och sedan satte jag mig och uppdaterade min musik till träningen och fyyy så peppad jag blev! Har väntat länge nog med att sätta igång, men jag vet ju att min problemhals bara blir värre om den inte är helt stabil när jag tränar (jaja tjatmostrar, jag ska kolla upp öronen och halsen eftersom de ger varandra problem hela tiden!). Well, efter detta stack jag iväg en sväng till pappa för att hämta diverse saker, bl a en julklapp av hans vän bestående av ett presentkort på en salong så jag kan välja valfria varor eller behandlingar för en summa. Kan inte låta bli att tycka det är roligt att till och med min pappas kompisar vet mycket väl vilken skönhets-junkie jag är!
 
Men, min avsikt var allra mest att hämta igen lite kläder jag hade där, och jag blev helt förvånad när jag insåg hur mycket kläder jag hade kvar där... Hade helt glömt bort dom lol. Det slutade iallafall med att jag lämnade kvar en flyttkartong med kläder som jag inte ville ha kvar, och kom hem med en ikea-kasse samt en bag som jag då skulle försöka få in i min garderob, suck.. Var bara att sätta igång och storrensa hela garderoben också och packa in det "nya". Så nu känns det superskönt, som en vårrensning typ! Försöker glömma bort att jag sedan måste frakta alla dessa kläder ner till Sthlm också....
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen måla mina tånaglar i någon tjusig färg eftersom jag tydligen hade en låda med nagellack hos papsen som jag tog med mig nu, score!