/ Min vardag! /

Första September

Oj jag hade en blogg också ja! Känns som jag bytt liv niohundra gånger sedan jag var här och "satt mig in" i bloggen riktigt. Men kan börja med att säga att ingenting är som det var förut, allt är upp och ner vänt, både på bra och dåliga sätt. Men nu ska jag bara fokusera på det som är bra och ser fram emot absolut sista året i skolbänken (på några år iallafall) vilket känns helt sjukt underbart! Blev ju lite laddad av solen på utomlandsresan, där vi förövrigt hade det toppen! 
 
Imorgon börjar skolveckan igen, och som några redan vet så har vår linje flyttat till Wargentinskolan, vilket innebär en viss omställning, men jag kan redan nu säga att jag faktiskt trivs rätt bra! Superfräscha, nyrenoverade lokaler till våra behandlingar osv vilket inte är så dumt! Nä, det här kommer bli bra, jag känner på mig det. Vi hörs när vi hörs, kram!