/ Min vardag! /

i have the time of my life

Hej på er! Som några av er kanske inte vet så befinner jag mig just nu i huvudstaden och har gjort det över en vecka och en vecka återstår då. Anledningen till det är för att jag har praktik inom skolan som jag fixade i Liljeholmen på Harmony beauty & spa, och sablar vad jag trivs! Jättemysigt ställe, skön personal och har lärt mig mycket på dessa dagar. Fick även öppna buktien själv i fredags och fick fixa och dona lite, och det var nog bra att jag tog på mig det för därefter så blev jag tillfrågad om jag ville jobba där på lov osv, soft!! Har då troligtvis en lärligsplats där efter skolan också som det låter, dvs ett steg närmare mitt mål att få flytta ner hit äntligen!
 
Annars då? Åh ni ska bara veta! Har haft helt fantastiska dagar här, är så lycklig så det bara spritter i kroppen! Aldrig att någon har fått mig att må så här bra förut, helt sagolikt. Har ingen hemlängtan alls, förutom till mina fina vänner, men annars får jag bara ont i magen när jag tänker på det. Har sett att det är snö där uppe också, uuuh... Måste hinna fixa en ny vinterjacka tills jag kommer hem alltså. Nu ska jag iallafall börja röra mig till Huddinge där moster har gjort godlunch till mig hihi. På återseende kära ni!
 
 
#1 / / moa:

Fan vad glad jag är för din skulle!! Både för jobbet eller vad man ska säga och att det verkar som att du och Sinan stormtrivs!! Åh kom och berätta allt <3<333

Svar: Men åh gosis, tack!! Hihi jag är så glad, har så mycket att berätta för dig bejb! MISS YOU <333333
Louiseejosefine