/ Min vardag! /

Summerfeelings

Som sagt, livet leker verkligen när det är soooool. För vem orkar sitta framför en dator när man kan vara ute och göra så mycket roliga saker i värmen? Inte jag iallafall! Alla dessa dagar har varit helt amazing med underbara vänner, häng hos bästis med solning, plugg och goda middagar. I fredags blev det en after work med några på Plaza, supermys! Sedan vidare för att träffa alla dessa studenter som chillade i Österäng. Och ååååh vad jag blir avundsjuk på dem! Men är helt klart så glad för deras skull, man ser verkligen hur euforiska de/ni är! I lördags blev det iallafall filmmys, och igår var det ju supervarmt igen, så det blev solning, grillning, bad (med fiskfångning, mackkastning osv) och en minimini-roadtrip med grabbarna grus till lite roliga ställen!
 
Nuuuu är jag hemma, och eftersom min klass är ledig idag, så passar jag på att ha min traditionella kroppsvårdsdag. Kan vara behövligt med en ordentlig återfuktning från topp till tå när man suttit och pressat i solen hela dagen igår, uttorkaaaad.