/ Min vardag! / Träning/Hälsa /

Nöjdman

Tjänna! Blev en lunch ute vid vattnet idag också, eftersom det fanns sallad kvar sedan igår. Imorse gjorde jag klart mitt kompletta träningsschema samt själva upplägget, och jag är så nöjd så det finns inte! Dessutom har jag så stor variation så min kropp kan omöjligt bli "för van" med något speciellt pass nu, wiho. Jag körde iallafall första passet idag, och är nöjd som sagt.
 
Nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart sticka upp på jobbet. De har ju redan frågat om jag vill fortsätta jobba där efter sommaren också, och det känns superbra! Men det kan hända så mycket på kort tid, så jag får helt enkelt se då hur jag känner då. Det är aldrig någon mening att bestämma något långt i förväg, för det blir ändå aldrig som man tänkt sig... Men, jag trivs där som bara attan nu iallafall!