/ Min vardag! /

Update

Hej på er! Long time no see, huh? Känns som bloggandet rent allmänt har dött ut lite, man har ju en del andra saker att prioritera före. Tänkte uppdatera er om lite hur läget är för närvarande, och vi kan börja med att jag mår toppen! Som några av er kanske redan vet så har jag och min gosegris fått en superfräsch lägenhet i Stockholm, och vi får nycklarna nu den 4e januari! Då tänkte vi åka ner och börja köpa möbler och inreda lite smått, så himla kul!! Jag kommer dock inte flytta ner dit på heltid förrän efter jag tagit studenten (dvs 5 juni) men kommer försöka vara där så mycket som möjligt ändå. Annars flyter väl livet på som i vanlig ordning, inga större bravader alltså. 
 
Just nu sitter jag och Sinan och väntar på käk som vi beställt, och tidigare har vi bastat och haft en riktig kroppsvårdsdag, så jag kom nyligen upp från badet, gött! Ska försöka blogga något mer framöver, men lovar inget spektakulärt hehe. Ma höres å synes!