/ Skönhet/Tips /

Mirakelolja?

Busby Natural Oils Liquid Gold Pure Tissue Oil 100mlBusby Natural Oils Liquid Gold Pure Tissue Oil 100ml
 
"Busby Natural Oils Liquid Gold Pure Tissue Oil är en kliniskt bevisad ansikts- och kroppsolja framtagen för att förbättra utseendet på ärr, hudbristningar, rynkor, åldrande och uttorkad hud." - Skulle vara det utlimata för min hy i ansiktet, som har en del acneärr på kinderna som inte någon rengöring i världen kan ta bort. Det som är det jobbiga, finnar har jag aldrig problem med längre eftersom jag tar hand om min hy så pass bra, men ärren består... (Och nej, jag har aldrig klämt mina finnar, så det är inte därför jag har ärr). 
 
Funderar därför på denna olja som förbättrar utseendet på ärr och om det inte fungerar så blir nästa steg antingen laser eller ansiktsslipning!
 
 
acne / beauty / blogg.se / dried out / face / louiseejosefine / oil / oils / scars / skin / skönhet / stretch-marks / wrinkles