/ Min vardag! /

Storsjöbadet

Har inte kunnat sovit något alls inatt, riktigt ovanligt för att vara mig! Men det är nog för att jag känner så stort ansvar, vilket jag inte är van vid, kan ju knappt ta hand om mig själv haha! Nä, men det har ju gått bra hittills. Vi båda vaknade och var helt klarvaken vid 06:00 imorse, och då hade jag sovit i typ en halvtimma... Så har bälgat i mig en stor kopp kaffe så jag klarar av dagens bravader, nämligen en tripp på badhuset! Har inte varit där självmant på 3 år tror jag..? Endast med skolan. Det är ju inte det roligaste jag vet om man säger så, men vad gör man inte? ;) 

Nästa uppdrag är att laga middag, haha herregud. Behöver ju dock inte vara så avancerat, hoppas jag... Senare ikväll kanske jag tar med lillen till någon backe och åker pulka (om vi orkar), eftersom det kommit så mycket snö! Det tycker jag faktiskt fortfarande är jätteroligt och kommer nog aldrig växa ifrån det! :) 
barn / barnvakt / hundvakt / middag / pulka / storsjöbadet