/ Min vardag! / Skönhet/Tips /

Har ni tänkt på en sak..?

...Att de i denna stad som har varit supersmal under större delen av deras uppväxt har nu blivit smällfeta, och de som varit smällfeta har blivit pinnsmala? Kanske bara jag som lägger märke till sådant, inget jag direkt granskar, men det går inte att missa när man t ex går på stan och ser någon man inte sett på länge och ser att det är en helt annat person pga kroppsformen. Sjukt! Tycker det är lite roligt bara :) Jag själv har varit lite halvknubbig om benen och röven hela mitt liv men resten är normalsmalt, och det är en jädrans tur eftersom jag aldrig tränat så mycket under min uppväxt. Men nu känner jag att jag måste så att jag inte börjar bli fet som de flesta andra som varit smal tidigare hehehe. Det är ju nu det brukar smälla till i slutet av tonåren. Man märker iaf att man inte riktigt har samma ämnesomsättning som när man var yngre. 

Ibland känns det som att jag aldrig kommer få bort fläsket från benen men jag vet ju att det går. Det gäller ju bara att vara tjurig, och jag är nog den tjurigaste jag känner till haha! Kan dock bara tycka det är lite konstigt att vissa människor som varit riktigt smala och blivit fet, inte verkar märka något? Och det är inte samma sak att inte bry sig som att inte märka något, för vissa människor ser verkligen inte ibland. Om inget annat brukar iaf jag märka om jag blivit fetare/smalare när jag kollar på gamla bilder, ett hett tips :)
fet / fläsk / knubbig / kroppsvård / mat / smal / spinkig / tips / träna / yngre / östersund