/ Min vardag! /

Gillar inte nya blogg.se!

Hej på er! Måste bara säga att jag har ätit världens godaste fetaostsallad nu i två dagar som jag är helt beroende av, kan äta det som snacks för det är så gudomligt gott!! Anyway, idag körde jag igenom min andra arbetsdag på Jamtli som lokalvårdare a.k.a städare, och jag trivs jättebra! Vi är ett skönt gäng och jag kan säga redan nu att jag aldrig skulle trivts så bra om jag inte hade haft Diddi, dagarna går ju fortare när man har roligt! Annars är det ett väldigt slappt jobb och idag har vi mest gått runt på Jamtlis område, museet och suttit i fikarummet och flamsat haha.
 
Har dessutom inga problem att stiga upp på morgonen heller, tycker det är så himla skönt att vara uppe tidigt och verkligen ta vara på dagarna. Som igår när det var jättefint väder, då var vi ute mest hela tiden och vi slutar ju 12 varje dag, så då var det bara att åka hem och sola, hur sköna dagar är inte det?? Dock var det ju skitväder idag, men det fick vi ju mest spendera inomhus. Men imorgon skulle det väl vara fint? Och finare skulle det bli på fredag på midsommarafton! :) 
 
Förresten, fan vad jag inte gillar nya blogg.se. Kan ju vara för att jag gillar att vara kvar i det "gamla, vanliga" istället för att byta upp sig hela tiden, när 4/5 av sådana gånger bara blir sämre.. Vanesak antagligen!