/ Min vardag! /

Alltså ååååååh

Alla som ser mig nu för tiden har nog insett att jag aldrig fixar mig längre, at all. Det ska jag tala om för er, att jag har en sådan där fulperiod där jag är typ den fulaste som finns i hela världen & universum bara för att jag ska kunna vårda mitt så jävla slitna & naskiga utseende. Fyfan, jag är så jävla less på mitt hår, min hud & blä! Kroppen kan jag givetvis inte förändra, så den är ju som vanligt, men alltså. Tänk er att inte sminka sig alls, aldrig platta håret, bara sätta upp det bland folk & bara ha det utsläppt som något jävla råttbo när jag är hemma. HERREGUD ni hade aldrig klarat av det haha, jodå...... Boostar inte direkt ens välbefinnande, när man alltid känner sig så himla ful bara för att man en dag ser lite mer vårdad ut så att jag kan börja fixa mig lite smått igen. Fyfan vad jag avundas alla vackra tjejer! Alla som har natuligt rakt hår, som bara växer & växer & blir långt & fint, medan mitt hår stannat i växten alldeles & håller sig fittlockigt & jävligt. & alla har så fin hy, jämn & brun osv. Jag är blek & dassig som nå jävla fan. Helvete. Men bara så ni vet så ni inte tror att det är min nya stil att se ut som en alkisknarkare. Haha lol, hejdå :(
#1 / / Amanda:

Jag tycker att du är vacker och jättesöt! Du har jättefint ansikte. Och ALLA har fulperioder, även om det inte verkar så. =)

Kram!