/ Min vardag! /

So take my hand and fly away

Nu sitter jag här efter att duschat jättelänge haha. Lovet var i alla fall chill, fick bl a frukost på sängen av Alex de dagar vi spenderade tillsammans, så himla mysigt! :) Nu har jag gått i skolan i två dagar, igår så gjorde vi fransk manikyr på förmiddagen & hade hårstyling på eftermiddagen. Då bestämde vi att vi skulle åka till Bräcke på måndag till frisörlinjen & får göra precis vad vi vill med håret, helt gratis! Jag hade tänkt att klippa bort allt det slitna i alla fall, en "solidform/helform" vill jag fixa (som jag har nu då typ). Sen ska jag färga det, tänker inte avslöja hur det blir (är inte säker själv än) utan det kommer upp i bloggen senare, be so sure. Idag hade vi klädstyling, vi snackade lite & kikade på en film som handlade om Coco Chanel's liv, riktigt bra faktiskt!

Imorgon kommer bli en påfrestande dag känns det som, har massor att göra :( Vilken tur att vi åker iväg på kryssning den 4 maj då! :) Då har jag något att längta till, så jag får lite livsglöd i denna jobbiga vardag haha...

Igår fyllde ju min kära moder 50 bast! Det firade vi såklart :)



#1 / / Hanna:

Gott med tårta! :D