/ Min vardag! /

OMG

Trodde helt ärligt att östersunds små fjortisar hade utrotats, men tydligen inte.. Dock får man ju sig ett riktigt gott skratt, även fast man ibland inte vet om man vill skratta eller gråta.. Kommer ihåg när jag själv var sådär, osäker & sökte uppmärksamhet, bekräftelse. Fast jag var aldrig riktigt sådär överdriven, men hur som helst så försvinner det där med åldern & det är jag djupt tacksam för! Fast nu till halloween behöver dom ju inte spöka ut sig när dom redan ser ut som dom gör, med tre ögonfransar..! Men det kanske är klämtjeckt? :D
#1 / / Klackar&Kaffe:

Jag kan skämmas om jag ser en fjortis ibland och tänka att där var man själv för många många år sedan! Ha en bra dag, kram!



Var med och tävla om en egendesignad supersnygg almanacka!



http://klackarochkaffe.se/2011/10/31/tavling-tryckdig/Kommentera här, du vänliga själ!