/ Min vardag! /

Cool in school

Sitter i datorsalen på skolan & skriver svenska uppsats! Men det blir inte mycket gjort när man har massa pajaser i klassen, haha jävla skönheter! :) Idag kommer Alle till mig & sover över tills imorgon, det tycker jag om!


Kram på er fina läsare! :)

#1 / / Alexandra - Uppsalas största blogg:

Så kul att du var med i tävlingen om presentkortet! Nu har jag en ny tävling där du kan vinna EN HEL ONE PIECE i valfri färg! Missa inte den ;)

Det är bara att anmäla dig här om du vill: http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-vinn-en-one-piece-of-sweden.html#comment

#2 / / a n n a a:

haha diggar kommentarrutan :')

men ville egentligen bara säga att du är helt jävla fucking underbar josef, (ursäkta mitt språk en aning) hehe, men älskar dig verkligen puss :) <3

#3 / / Alexandra - Uppsalas största blogg:

SV: Åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece :D