/ Min vardag! /

KABOOM!

Dagen började verkligen inte bra för mig idag. :( Cyklade till wargen imorse & på vägen dit så är det en livsfarlig jävla kurva där man inte kan se över huvudtaget ifall man får möte eller inte, så i vilket fall så cyklade jag ganska fort & vägen är ganska liten att kunna svänga undan på när det dessutom är folk som går på gångsidan, så PANG så kraschade jag & en kvinna in i varandra utan att ens hunnit se varandra! :O Utan att ens hunnit fatta vad som hände & känt efter ifall jag gjort mig illa, så tänkte jag "fan vad pinsamt att bilisterna sett dethär!!". Sen kände jag att jag hade gjort illa mitt knä, men inget annat, inte ens händerna som man brukar skrapa upp i vanliga fall om man ramlar. Sen kollade jag på kvinnan & frågade hur det gick & sådär, & märkte att jag hade en otrolig tur jämfört med henne. Hon hade för det första skrapat upp hela händerna & hade tydligen flugit & skrapat upp halva ansiktet = massa blod. :O & jag som är så känslig när det gäller sådant, började ju självklart skaka & tappade totalt talförmågan, bara skakade & kände mig så jävla elak på något sätt även fast det var båda som orsakat det. :( Folk stannade & hjälpte henne eftersom att hon var i sådant chocktillstånd & dessutom så såg hennes skador så jävla mycket större ut än att det orsakats av en cykelkrasch. Well, vet inte hur det gick med henne om hon åkte in på akuten, men jag har bara ett svullet knä & lite sår, så jag borde inte klaga!

Haha, när jag läser igenom detta så låter det som en jävla bilolycka, men känslan alltså! :(