/ Min vardag! /

Sammanfattning av helgen!

Fredag: Den tillbringades i första hand hemma hos mig med Alexander, vi gjorde inte så mycket i början på fredagen, bara myste osv. Sen kom Björn & Amanda & hälsade på hos oss med 1 kilo godis & ett sällskapsspel! Spelet hette "Alias" & var hur roligt som helst :) Där satt vi ett bra tag, sedan bestämde vi oss för att åka ut med bilen av någon anledning, & helt plötsligt fattade alla vart vi var påväg förutom jag.. Dom sa att det skulle bli en "överraskning" till mig, överraskningen var dock inte så kul när vi väl var på plats.. Dom vet att jag är huuuuuur bilrädd som helst, så självklart tog dom med mig till en fet isväg & sladdade! :( Bilen total roterade & flög fan omkring överallt, & jag skrek som en liten tjej! Efter ett tag gick det ju bra när man väl vant sig, men roligt var det inte! Men dom där är ganska bra på att jävlas med mig, så varför inte? :mad:

Brukar vanligtvis hata sällskapsspel, men detta var riktigt roligt! Kan dock bero på att jag spelade med rätt personer, dvs världens underbaraste! :)

Lördag: Jag & alex vaknade upp hos mig & gjorde iordning 'frunch' eftersom att det var försent att äta frukost, så det blev en blandning av frukost & lunch, varma mackor blev det, mums! :) Senare på eftermiddagen, fram mot kvällen la vi oss i en varmt bubbelbad med tända ljus & en varsin cola snowslush i handen som vi satt & sörpla i oss, otroligt mysigt. ;) Senare kom Amanda & Björn också som hämtade upp oss, så åkte vi till willys & handlade & vidare mot rödön där Björn bor. När vi kom dit spelade vi ett annat sällskapsspel, lite klurigt, men roligt det med. :) Sedan började vi alla hjälpas åt med maten & vóila! Plankstek, fyfan vad gott det var! :D Hade inte ätit det på hur länge som helst, så det var nog dags!
En mobilbild kan tyvärr inte visa hur gott det var, plankstek med bacon, ost, bea & champinjoner! :D