/ Min vardag! /

Plugga, kroppsvård

Jag har faktiskt kommit igång hyffsat bra med skolan, det känns bra! :) Har tagit hem allt som jag ligger lite efter i eller som jag behöver kunna till proven, vilket jag aldrig förut gjort. Well done Josefine! ;) Dock blir bloggen lidande, men det får den ta, för skolan prioriterar jag faktiskt allra först nu. Så snart ska jag sätta igång med pluggandet igen, engelska, no & matte... Får se hur långt jag kommer! ;)
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad & ha en kroppsvårdsstund! (Jag tar hand om kroppen riktigt ordentligt 2 gånger i veckan, torsdagar & söndagar) Anledningen till att jag gör det just dessa dagar är för att torsdag är dagen innan helgen & till helgen vill man vara fräsch med pojkvännen & vänner osv. & Söndag för att man antingen inte har bättre för sig en sån tråkig dag, eller så har det varit en hård helg & man behöver avslappnas! :)
#1 / / delinda:

du har vunnit OSis Dust it hos mig, återkom med adress :)

#2 / / Anonym:

berätta i bloggen vad du använder för produkter till kroppen och hur du gör!

#3 / / SOFIA:

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM