/ Min vardag! /

Första skoldagen, check!

Är även tillbaka här också :) Är så grymt skönt att äntligen få tillbaka de gamla rutinerna, blir helt urballad i roten utan dem efter ett tag! Var för övrigt helt ok klass & sådär, givetvis bara brudar men det ska väl inte vara några problem..? :) Fick mest skriva på blanketter/kontaktuppgifter & sådant skit idag, prata lite om kommande dagarna i veckan & sedan tar vi resten imorgon. Fick dessutom ett skönt schema, börjar lagom tid & slutar detsamma. Det enda jag verkligen inte förstår är varför floristerna har sina lektioner på vårat schema, & bara en dag..? Tjorv! Men med en kort sammanfattning så tror jag helt säkert att jag kommer trivas, skolan är som i jämförelse med park så det är nästan inget nytt mer än lite nya människor & lektioner! :)

Till något helt annat så vill jag svara på en fråga jag fick i kommentarsrutan:

Fråga: Hej jag undarde bara vart du köpt den där biotherm? Var det typ i en fysick butik eller på någon webbshop? Vilken då? Kram//Stina

Svar: Jag köper mina biothermprodukter på kicks inne i stan för att jag vet att dom är billigast där, annars finns dom lite överallt i kosmetikbutiker. Man kan också beställa från internet på lite olika sidor (vet inte vad dem kostar där, kan vara billigare). Det som dock är bättre med att köpa direkt i handeln är att om du är osäker på vilken hudtyp du har (vilket är viktigt att veta så du inte köper produkter för t ex torr hud om du har en fet osv) så kan man prata med de som jobbar där så de kan hjälpa! Rengöringskräm, ansiktsvatten & om man därockså behöver fuktkräm kostar 235:- st. (på kicks)
#1 / / rebeccafeliciaviola':

som jag längat!